De eerste dag! - Reisverslag uit Lima, Peru van Mark Arntz - WaarBenJij.nu De eerste dag! - Reisverslag uit Lima, Peru van Mark Arntz - WaarBenJij.nu

De eerste dag!

Door: Mark Arntz

Blijf op de hoogte en volg Mark

06 September 2010 | Peru, Lima

Zo eindelijk even tijd voor een stukje te schrijven in mijn reisverslag.

Voor iedereen die het nog niet weet: ik ben op vakantie in Peruen wel sinds vandaag!

Maandag liep vlotjes. Om 6 uur {s ochtends opgehaald en op tijd op Schiphol afgezet. Snel kunnen inchecken en bagage afgegeven. Door de douane ging lekker vlot. Op naar de koffie!

Helaas ging het boarden minder vlot. Een grote chaos bij de gate, maar uiteindelijk toch in het vliegtuig gekomen. In de chaos mijn eerste reisgenoot ontmoet! Wie de andere 16 waren weet ik nog steeds niet.

De vliegreis was eigenlijk prima. Wel 13 uur, maar met een TV schermpje met allerlei films, TV series was het goed door te komen. Mijn buren gingen ook op vakantie en hebben nog een tijdje reisgidsen vergeleken.

Na aankomst door de immigratie en een heleboel stempels later was ik eindelijk in Peru! Bagage duurde uiteindelijk 2 uur. Hier ontmoete ik meerdere reisgenoten en onze reisleider Marco Antonio (uit Peru zelf).

Met de bus naar het eerste hotel. De eerste indrukken van Lima opgedaan. En hier type ik dit bericht!

En nu naar bed! Moeten morgen vroeg op.

Grt,

Mark

PS. Ik heb geen bereik hier met mijn telefoon.

  • 09 September 2010 - 13:42

    Rutger:

    Maak er een mooie reis van Mark. Vergeet vooral niet om foto's te plaatsen op dit online reisverslag, zodat je ons nog meer de ogen kan uitsteken ;)

    Groeten Rutger

  • 10 September 2010 - 10:27

    Angélique:

    Geniet van je vakantie! Leuk dat je een blog bijhoudt. En sorry... had je nog beloofd te bellen... helemaal vergeten....

    Liefs, angélique

  • 13 September 2010 - 06:48

    Erik:

    Maak er wat moois van!

    Als je terug bent moeten we echt eens wat afspreken.....

    Groeten,
    Erik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Peru: De mysterieuze erfenis van de Inca's

Recente Reisverslagen:

23 September 2010

Prive Butler!!

20 September 2010

Evacuatie!

18 September 2010

Bij de familie!

16 September 2010

Puno!

14 September 2010

Cruz del Condor
Mark
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 18722

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 02 November 2012

Indo China

01 Oktober 2011 - 25 Oktober 2011

Land van de draken

06 September 2010 - 28 September 2010

Peru: De mysterieuze erfenis van de Inca's

28 September 2008 - 18 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: