Update..... - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Mark Arntz - WaarBenJij.nu Update..... - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Mark Arntz - WaarBenJij.nu

Update.....

Door: Mark Arntz

Blijf op de hoogte en volg Mark

15 Oktober 2008 | Aruba, Oranjestad

Hallo allemaal,

Even een korte update. We werden vanmiddag verzocht naar huis te gaan. Dit omdat bijna het gehele eiland onder is gelopen. Men is dan bang dat je niet meer thuis komt. Nou het had weinig gescheeld en ik had het inderdaad niet gehaald. Al dat water! Ongelooflijk. Hele straten staan blank en sommige delen zijn heel diep. Dat trekt m'n auto niet!! Na veel omrijden, vastlopen en draaien ben ik gelukkig bij de winkel terecht gekomen. Ik moet namelijk nog eten hebben voor vanavond.

Eenmaal boodschappen gedaan en toen kwam het moeilijkste stuk. Ik moest nog 1 kruispunt over, maar die was afgesloten. Volgens de bewaker was het niet verantwoord de overtocht te proberen. Heb toen mijn auto maar laten staan en ben gaan lopen. Die haal ik morgenochtend wel weer op.

Eenmaal terug in het hotel ben ik gelijk een ronde gaan maken. Wat een schade aan het complex. Het strand is bijna volledig weggeslagen!! De zonnehutjes zijn omgewaaid dacht ik, maar het zand is gewoon weggespoeld!

Ook zijn er vele bomen omgewaaid; eentje precies naast mijn appartement. Ook hier veel water overlast. De parking staat blank. Wel mooi te zien dat het eiland totaal niet is voorbereid op zo'n weer. Normaal heb je hier oostenwind; alle huizen zijn hier op aangepast. We hadden nu westen wind en daarom is de schade zo groot. Ook ligt hier veel op of aan het strand; dat is allemaal weg of kapot.

In de lobby zitten allemaal sippen toeristen. Ik weet dat ik hier nog vaak zal terugkeren, maar zij zien hun vakantie letterlijk in het water vallen. Erg sneu voor ze.

Nog twee daagjes op het eiland en dan weer terug naar NL. Terug naar de realiteit.

Ik ga nog wat foto's uploaden en dan maar eens naar bedje.

Groetjes allemaal en hopenlijk spreek / zie ik jullie weer snel.

• 16 Oktober 2008 - 01:42

Bata4:

Hee hallo... jij vliegt ook vrijdag?

Met Martinair?

• 16 Oktober 2008 - 06:18

Erik:

Hopelijk zijn je laatste dagen wel mooi, of zit er dat niet in?

CU in Ollanda

Heb jij ook een uitnodiging voor het rontgenfeest 24 oktober?

PS CB op angiografie.nl draait weer......